Kızlar ben dusuk yaptım sonrasında 1 ay sonra adet oldum 3 hafta sürdü adetim ben düşüge bağladım bu kadar uzun sürmesini cunku daha önce bu kadar hic sürmüyordu neyse bitti çok şükür üç gün önce ama ovulasyon testi ile takip ediyorum hala olmadı yumurtlama t çizgisi C ye yakın bile degil çok silik acaba 3 haftalık adet suresinde mi oldu yumurtlamam kafam karıştı adet düzensizliği olan biriyim bu arada doktora da gitmiştim düşükten sonra kontrole tertemiz demişti neden o kadar sürdü acaba kanama da olmadı hep
leke leke geldi.Basına böyle bisey gelen var mi yumurtlama olmayınca stres oldum biraz