miniginannesi9 Esra_80_ Ceylin kulağa hoş geliyor, ama anlamı da önemli bence, çocuk ismini taşır derler 😅
sareninannesi1 Bende Ceylin ismi istiyorum fakat anlamı yengeç yengeç yuvası olduğu için vazgeçtim canım ama çok beğeniyorum 😏
Esra_80_ sareninannesi1 evet ya anlamı biraz kötü 🙄Ama çok hoş geliyor kulaga içime sinen şuan Asel mira ama başka isimlerede bakıyorum 🤷♀️
Emel61 Anlamlarına bak en güzel hangisi ise o olsun modern olacak diye anlamı kötü olan isimler koyuluyor ben Ahsen istiyordum kız ismi olarak