Ebrr aynı dertten muzdaribim sinirden çatlıyodum ilk zamanlar doktor gyno trovagen fitil verdi tek kullanımlık bide oly diye bi krem verdi çok kaşınınca falan sıcak su torbasını ısıt otur geçiyo ama hamilelikten dolayı oluyomuş o yüzden geçmesi zor oluyo dedi bide ben tuvalette sıcak su kullanıyorum bide peçete kullanmıyorum beyaz bez kullanıyorum tahriş olmasın diye .doktorum sirkeli suyla yıkayabilirsin dedi bide ben demlenmiş çayı suya katıp tuvalette yıkanıyormuş onu duydum bunları yapabilirsin kremde iyi geldi bana azaldı benimki benimde acayip bi yeşil akıntım var