Emneyldzlrr50 kullanmalısın kesinlikle zaten hamilelere uygun antibiyotik veriyorlar bende hamileligimn başlarında enfeksiyon sorunu yaşadım doktor antibiyotik istersen yazım çok değil demişti istemedim bir haftada enfeksiyonum 12den 260a çıktı bir hafta hastanede yattım bol su içmeyi unutmayın ic çamaşırınızı sık sık değiştirin ütüleyip giyin