selinay14 Kızlar aslında bakarsanız adet günümü bekliyorum ama sol kasığım da hafif ağrı oluyor bazen geceleri soluma yatamıyorum belime de vuruyor arada hafif normal mi bu durum ?
Tugba_0 selinay14 canım beni dinle bunlara bakıpta ümitlenme çünki aynısı benim başımdan da geçti kafan rahat olsun allah zaten ne zaman nasip edeceğini bilir yoksa hem kendini hem eşini üzersin çünki regli belirtileriyle nerdeyse hemen hemen aynı
Havva- selinay14 benim adetim bittikten 2 hafta sonra sol kaşık ağrım başladı bıçak kesiği gibiydi oturup kalkmakta bile zorlaniyordum adetim 2 gün geçti doktora gittim çatlayan 2 yumurta var dedi sonrasında bebek tabi kasık ağrısı hâlâ devam ama daha hafif
selinay14 @Diyetisyenanneee biliyorum ama ben kendimi de biliyorum bunlar regl belirtisi değil yani adetim bu şekilde olmaz benim demek istediğim daha önce bi kere kürtaj oldum bi kere de düşük yaptım 6 ay korunduk şu an yeniden denemek istedik ama korkularım var yeniden kaybım olabilir mi diye 😭😭😰
Diyetisyenanneee selinay14 Ne söylesem yalan olur Rabbim ömrünü verdiyse hiç bişey olmaz inşallah, bi test yap istersen sonrada kontrole gidersin pozitfise
Emel61 selinay14 korkma Hamileysen Allahın izni ile kucağına alırsın inşallah bende Bi düşük yaptım ameliyat oldum 5 ay sonra süpriz bir şekilde hamile kaldım şimdi 38 haftadayız sen Allaha sığın dua et bende çok korkmuştum
selinay14 Çok teşekkür ederim hepinize inşallah hamileyimdir ve bi daha kaybım olmaz çok istiyoruz Allah isteyen herkese nasip etsin 🤲🏻🤲🏻