6217 cıvık bir muhallebi gibi tadı tatlı buruk mayalı birşey. Şişede satılır 1 litrelik falan.marketlerde olabilir sorabilirsiniz. Her markette olmayabilir. Genelde kışın içiliyor biz yazın zor bulmuştuk ama şimdi kış daha kolay bulunabilir. İçiliyor diyorum ama üstüne leblebi kuruyemiş tarçın döküp kaşık kaşıkta yeniyor. Normalde sevdiğim birşey değil ama insan bebeği için katlanıyormuş.