Kızlar selam 6+3 hamileyim keseyi geçen perşembe gördük ama ilk başlarda bel ve sırt ağrım vardı ara ara kasık ağrım oldu ama 6 . Haftaya girdiğimden beri göğüs hassasiyeti dışında hiçbirşey yok ne bulantı ne bişey böyle olunca da korkuyorum acaba bebeğe bişey mi oluyor diye benim gibi olan varmı acaba bi fikir verirmisiniz doktora 8. Haftada gideceğim gidince mutlaka soracağım