Kızlar yaklaşık 4 gün önce hastaneye gittim haftalık hamileyim aşırı derece halsizlik ve tansiyon sorunum vardı doktora gittim ve kan ve idrar testi yapsı sonra karaciğerinde sorun var dedi karaciğerinde bir yükselme var dedi ama neyin yükseldiğini tam olarak hatırlamıyorum gebelik haftan tedaviye uygun olmadığı için 10 gün sonra tekrar gel dedi
Varmı bu tarz bi sağlık sorunu yaşayan korkuyorum doğrusu bu durum bebeğime zarar verir diye