Zhrftm 21+5 günlük gebeyim gunde 1 defa tek hissediyorum bazen hiç hissetmiyorum sizce normalmi ilk gebeligim korkuyorum birsey oldu diye
Hamileyim-mutluyum Zhrftm Çok normal canım ben 28.haftayım ben bile sürekli hissetmiyorum bebekler 20 saat uyuyormuş zaten üstelik henüz çok küçük seninki zamanla hareketleri düzene giriyor korkma çok normal
Havva- Zhrftm 19 haftalığım bende çok hissetmiyorum normal bence ilk gebeliklerde çok hissedilmiyormus zaten
meryemerdemir Zhrftm benimde ikinci gebeliğim ilki 32 haftalık ölü doğum yaptım 😥 şuan 19+3 günlük gebeyim bende öyle bugün hissetmedim bile paranoyak oldum iyice 😞 sanırım normal bu haftalarda ama insan genede tedirgin oluyor
CrazyMother Yok artik :) ilk grbelikte normal kuzum 24 e kadsr ben sadece segirme hisettim bide ikiz dusun 🤣
Deniz95 Zhrftm ben iki üç gün çok iyi hissedersem 4 5 gün çok az hissediyorum bende korktum bugün ama herkes normal deyince rahatladım
Simsim60 Zhrftm bende 21+6 yım.aynu durum bizde de var yatıyorum elimi de koyuyorum ama yok.günde bir iki defa o da nadir.ama içimde balon gibi bişeylerin döndüğünü kasıklarıma dogru bi his var sık sık
Sofiyamagamedova Benimde ilk gebeliyim ama kizim hic rahat vermiyor bana surekli haraketli. Sanki dans pistinde.