Eda-kmrcu Bn 12 şubatta beklerken 6 şubatta geldi çok güZel bir duygu sezeryan oldummm çok rahatttı korkulcak birsey yok kızlar 😀😀☺️☺️☺️☺️
dilaradurmazz Eda-kmrcu Ne mutlu size sağlıkla büyütün inşallah bende 26 Şubat’ta olucagim Allah’ın izniyle genel anestezi ile mi oldunuz ☺️
Mommm12 Eda-kmrcu ay inşallah bende sizin gibi şanlı olurum 17 şubatta olacağım bende inşallah güzel geçer koktu başladı bende 😔
Twinhatice dilaradurmazz bende 21 Marttayken normal günü kolestaz çıktığı için 26 şubatta Sezeryan olacağım 🥰
Elifmom1 Svcnbydmr benimde 22 subat daha tık yok valla bugün biraz ishal gibi oldum ona bile sevindim doğum belirtisi diye duymuştum birkac yerde 🤷😄
Bilgeenur Eda-kmrcu 9 şubatta 40 haftam doldu 40+5 ten gidiyoruzz valla 40 hafta gecti de şu gunler geçmiyor 😐
Fatmaaygzr Duygusuz benim de salı günü başlayacak suni sancıyla doğumum firsatniz olursa doğumunuz güzel geçerse bana daesaj atar mısınız nasıl geçtiğini anlatir misiniz yani birinden bisiler duymak istiyorum ne yasacagimi bilmek istiyorum daha doğrusu
istanbul3434 Eda-kmrcu 39+3 keyfini bekliyoruz pasanin 41e kadar bekler gelmezse mudahale ederim dedi doktor. Son gunler zor gecmiyor artik saglikla yavrumu kucaklamak istiyorum
Svcnbydmr Elifmom1 gebeliğimin başından beri ishal olduğum için bana artık belirti gibi gelmiyor o 😄 sağlıkla gelsin bebislerimiz inşallah 💕
nisotti Merhaba. Biz 40+2 de sezeryana donmek durumunda kaldik..Darisi tum kavusmayi bekleyenlerin basina💙
Smctn Eda-kmrcu spinalmi genelmi oldunuz Allah sağlık la büyütmeyi nasip etsin inşallah Bende perşembe günü sezaryan olcam çok korkuyorum
Mom046 Smctn Spinal oldum ben bana sormamşsnz ama sizi rahatlatırım umudu ile yazıyorum spinaldi ve cok iyi geçti elhamdüllillah hiç korkulacak bişey yok inanın