00512 4 gün önce dogum yaptım benegimin sesi kısık cıkıyor sürekli aglayan bir bebekte degil bu durumu yasayan var mı yarın sabah kontrole götürevegim tedirginim
egeninincisii 00512 👀Kontrol ettirmekte fayda var. Bizim bebeğimizin de öyleydi zamanla düzeldi ama yine de doktor görsün tabii.