Merhaba hanımlar..
Bugün aniden kanamam başladı,2 gün önce muayene oldum her şey normaldi çok mutluydum halbuki.Haftalık ve günlük iğne yazıldı evde de progestan kullanacağım..Nolur dua edin tek istediğim bu,bitsin kanamam atlatayım riski.2 kızım var,onların bana ihtiyacı var…