Kizlar merhaba. Ben çorlu’da yasiyorum. Yeni hamile oldugumu öğrendim. Çorlu devlet çok kalabalik oluyor ve randevu bulunmuyor. Özel icinde maddi durum pek elverisli degil. Aklima lüleburgaz devlet hastanesi geldi. Giden, dogum yapan, memnun kalan, kalmayan arkadaslar varsa bilgilendirir misiniz beni ?