Gamzecik canım benim de 20. Haftada çıktı dikkat ettim ama 25. Haftada tekrar vardı yükselmiş bir vaziyette devam ediyordu doktorum coraspirine başlattı ve ben aşırı tuz tüketiyordum azalttım hatta neredeyse kestim diyebilirim bide sol tarafıma yatmaya özen gösterdim 2 gün evvel gittim 28+2 de ve geçmişti her şey yolunda her şey normal dedi çok şükür. 36. Haftaya kadar aspirine devam edeceğim. Şakın internette falan okuduklarınla canını sıkma orada her şeyin en kötüsü yazıyor erken Doğum , düşük kilolu bebek vs. Bunların hiçbiri olmayacak inşallah bebişlerimiz sağ Salim doğacak içini ferah tut ❤️