Kızlar kafama bişey takıldı. Az önce başkasının yazdığı bi yazıyı okudum. İlk haftalarda yaptığı test negatif çıkmış fakat daha sonra ilerleyen haftalarda yapıldığından pozitif çıkmış bebeğime bulaşıp duyma görme veya beyin gelişiminde sıkıntı olur mu diye. Ben evde bunu okuyunca korktum iyice vesveselendim. Gebelikte ıgg ıgm ile ilgili ben bunları hamileliğimin 8. Haftasında yaptırdım negatif çıktı. Kendim evde yeşillikleri iyice yıkayıp kullanıyorum. Evcil hayvanım zaten yok ki hayvanlara dokunamıyorum bile. Fakat dışarıdan birkaç kaç dürüm yemek felan yedim tabi onlar o yeşillikleri nasıl yıkıyor bilemiyorum. Acaba sıkıntı olur mu bebek için.