İyi akşamlar arkadaşlar 37 +2haftalık gebeyim. Sabah 12 den beri karnımda kasılmalar var ve öğleden sonra bu kasılmalara bulantı da eşlik etmeye başladı, dayanılmaz sancım yok ara ara sızlama şeklinde oluyor. İlk gebeliğim ve tedirgin oluyorum doğum belirtileri olabilir mi? 😊