Em_ine Kızlar Merhaba 18+1 günlük hamileyim cınsıyet kesın olmamakla %90 kız dedı dr muz hareketlerıni hissetmiyorum normal mı acaba tedırgın oluyorum ..
TugceMustafaBayram Em_ine normal canım yavaş yavaş hissetmeye başlarsın biz hemen birden hissedelim istiyoruz 😌☺️
Seher7213 Em_ine daha erken bn kizimk 21 de hissetim suan 2. Gebeligim bunda en bir iki hafta once hissederim cok normal yani kizlar nazlidir😄😅
Dogaturac Em_ine ay ben de 18+1’im heyecanla bekliyorum hissetmeyi kendimi dinleyip duruyorum birşeyler dönüyor içerde ama kızım mı anlayamıyorum😂