Bende günlerdir kanamayla baş ediyorum. Kahverengimsi bir kanamam var 7. Haftama girdim. Daha önce bi kere olmuştu. Onda sorun çıkmamıştır yarın bende görüneceğim. Ama moralini düşük tutma hayırlısı neyse o olur zaten ve kötü bişey de olsa aklına şunu getir en azından hamile kalabiliyorsun. Sürekli yat dinlen canını da sıkma ❣️