Mehtap61 Selam arkadaşlar koku hassasiyetiniz ne zaman geçti acaba 15 haftamız doldu hala çok hassasım hiç geçmeyecek diye korkuyorum 😳
Gokceeeee-_ Mehtap61 27 haftalık hamileyim daha geçmedi herşey buram buram kokuyor kötü kokular başta olmak üzere
NAZ2333 Mehtap61 ayyy koku deme bana mutfak hâlâ kokuyo sabahlari girip o cami acana kadr canm cikiyo 24 haftaligim
istanbul3434 Mehtap61 16′nin sonu 17 gibi baya geçmişti ama bi lavantali el sabunu var hala kokusu burnuma gelince icim bulaniyor. Cok rahatsiz oldugun bisey varsa o belki kalabilir ama birkac haftaya bence baya bi rahatlarsin
Lulemom Ben şuan 13. Haftadayım. 10. Haftada benim tüm şikayetlerim bıçakla kesldi resmen. 2-3 haftadır çok rahatım yemek falan kolaylıkla yapabiliyorum artık
Salllleee 14 haftalığım hala devam ediyorum mide bulantı kokuda çok hassasım bilmiyorum artık ne zaman geçecek ama ciddi anlamda zorlanıyorum.
Fatma_7 14+5 tam gaz devam ediyor tüm şikayetlerim 😒 erkenden bitenlere imreniyorum heleki bu durumu hiç yaşamayanlara çok çok imreniyorum ya 😭
Eliftekinkzk Haftama giricem halla ayniyim bazi insanlarda 4 aydan sonra geçiyor ama bazilarinda doğuma kadar ayni inşallah sizin hemn gecer ben cok çektim koku konusunda rabbim kimseye göstermesin ki benim bir iki seyde degil tum et ve tavuk ürünleri soğan patates biber yumurta aklina gelecek sağlıklı hersey bana kokuyor rabbim yardımcimiz olsun🙏🦋