Yildizkozan Kızlar haftalardır yapmadığım şey kalmadı açılma adına ama yok nafile sadece 1 cm açılmış, nişanım geliyo ama sancı yok bişey yok. Doktor suni sancı vereceğini söyledi dua edin bu gece kendi sancım gelsin🥺
Duygusuz Yildizkozan inşallah kendi sancını gelir kolay dogum unuz olur benimde öyle 1-2 cm acılma var normalde olan sancım 1 haftadır nst de cıkıyor yada yetersiz cıkıyor bugun yine dogurucam diye gittim yine geri gönderdi cumaya kadar bekleyelim sancı gelmesini gelmezse suni yada sezeryan için degerlendirelim eger 4 kiloyu gecerse sezeryan dedi dr um
Bilgeenur akdemirnurcan hic bir sey yok ne yalanci sancim ne acilmam ne bebegin kanala inmesi filan🤦🏼♀️ Yarin konusacagiz plan yapmadk henuz. Ama suyu nst si iyiyse cumaya kadar beklemeyi düşünüyorum.
Bilgeenur akdemirnurcan gittim hala aynı durum👀 gerekirse her gun kontrole giderek bekleyecegiz smdilik
akdemirnurcan Bilgeenur benim hafif hafif ağrım var ama zorlanmıyorum o yüzden doktora gitmedim yarın geçmezse gideceğim
Mervecosgun Duygusuz bana da bebeğin iri normal doğum şansın yüzde 30 dedi 40 +2 yim 2 cm açılmam vardı 4 gündür hiç ilerlemedi bebek yukarı çıkıyormuş
Duygusuz Mervecosgun ben zorlamayacagım normal dogumda o sancıyı cekmek tense sezeryan sonrası agrıyo ceketim diyorum ilki suniyle oldu sabahtan akşam 5 bucuuga kadar cektim iri bebek oldugu içinde 8 dikişim vardı hem öncesinde hem sonrasında zorlandım
Mervecosgun Duygusuz bende sancı gelirse dşye çarşambaya kadar beklemek istedim doktorum zaten suni verme taraftarı değil ilk doğumum olduğu içinde riske atmak istemiyor sanırım o güne kadar hala açılmam olmazsa bende zorlamıycam
Bilgeenur akdemirnurcan hayrlısıyla dogurursunz insallah haberdar edin muhakkakk dua ediyorm sizin icin
akdemirnurcan Bilgeenur Allah razı olsun 3 saattir sancım var açıkla ilerlemedi ama hafıf çok şiddetli değil
akdemirnurcan Bilgeenur doğum yaptınız mı merak ettim sizi de insallah kolay ve hayırlı bir şekilde olmustır