Busbus58 Kardelenn06 ben yarım atlet öneririm boşuna emzirme sütyeni para vermeyin tecrübe ile sabittir.
yasemin333 Busbus58 canım bu attığın yarım atlet mi oluyor? İçinde pedi var mı göğüsleri toplu gösteriyor mu dışarda normal zamanda da kullanılabilir mi mesela? Bir de açılacak yeri falan yok emzirmek rahat olur mu acaba
Kardelenn06 Busbus58 https://m.trendyol.com/kitka/emzirme-sutyeni-pamuklu-kumas-p-75813757?boutiqueId=553074&merchantId=160665 bunu almayı düşündüm aslında indirimde 2tane alınca kargoda bedava oluyor bunlar kullanışsız mı
Zggggg Valla lcw nin emzirme sütyenlerinin iç pedleri toplandı hep .ben memnun kalmadım.ben onun yerine kendinden kuplu atlet kullandım lcw den daha rahattı.sonrasında da normal sütyene geçtim