Merhaba arkadaşlar ,
Kafama takılan birşeyi sizinle paylaşıp fikir almak istedim.
Gebeliğimin başından beri bir kaç doktora gidiyorum ve her doktor da ölçümler ya iki hafta geri yada 1 veya bir kaç gün . Artık sinir olmaya başladım. En son 2 hafta önce yeni bir doktora başladım ve o bebeğin haftası ile uyumlu olduğunu söyledi tam sevinmişken geçen hafta takipli olduğum doktora gittim ve o yine bana 2 hafta geriden geldiğini söyledi.
Yani anlayamıyorum doktorlar mi dikkatli ölçüm yapamıyor mu yada ultrason cihazları farklı diye mi ölçümler oynuyor.
Cidden sinirlerimi zorluyor bu durum.