mercimeginanne Edanur9601 ilk haftalar çok içtim 20. Haftalara kadar sonra sıkıldım 🙈 ama minik kahve yanı bardaklarında 1 tane içiyordum
Msydn6 Edanur9601 herşeyin fazlası zarar ölçülü olmakta fayda var normalde de çok içen bir insan değilim ama olduğu zaman da toplasan yarım bardak anca içerm bu gebeliğim boyuncada belki 2 kere anca içmişimdir🤷🏻♀️
tgbktszdmr Edanur9601 bende çok severim özellikle balıkla. Ama 20. Haftalardan sonra hiç tüketmedim. Tansiyonu etkiliyor mide yanmasına sebebiyet veriyor. Bırakmak zorunda kaldım
Lulemom Bende içtim hala da içiyorum. Ama nolur nolmaz diye günde 1 bardağı geçmiyorum. Doktorum abartmadığın sürece her şey serbest dediği için hiç bişiden uzak durmadım
Beyzan Edanur9601 bir Adanalı anne olarak içiyorum ben. Ama biraz tuzlu hem çok susatıyor hem de tansiyon sorununuz varss dikkatli olun yoksa zararli bir içecek degil..
Ayseguldt Edanur9601 hamileliğimi öğrenmeden önce öyle bi canım istemişti 1 litre içtm bir günde sonra bulantılar başlayınca su bile iğrenç geliyodu
Btnc1903 Ayyy çok şükür yalnız değilim 😂 bende deli gibi turşu yemek ve şalgam içmek istiyorum Adanalı felan değilim ama için yanıyor bazen ohh mis gibi şalgam resmen içime su serpiyor 😂😂
NaneLimon36 Edanur9601 şalgam aserdim desem yeridir 🤣 Kendi kendime nerden geliyor bu kekoluğum diye gülüyorum. Az için tansiyon problemi yaşayabilirsiniz.
merenimo Edanur9601 bir Adanalı olarak filleri tükettim,doktorum vitamin deposu bile demişti. Afiyet olsun,canim cekti🤪