sudecirak1716 Hastane çantasına peluş battaniye koydum 2 hafta sonra doğumum olucak hastaneden çıkarken ona sararim usutmez diye düşündüm kayınvalidem polar ince battaniyenin yeticegini söyledi sizce hangisini koyiyim
Sen1meleksin sudecirak1716 bende ince koydum canım kalabalık olmasın diye. bi nohut battaniye bi örgü battaniye bi kundak koydum yeter diye düşündüm.
tgbktszdmr sudecirak1716 1 triko battaniye, 1 tane pazenden battaniye sıcak tutsun diye özellikle pazen tercih ettim, 1 tane kundak bir de müslinlerinden aldım yanıma lazım olabilir diyerek
sudecirak1716 Sen1meleksin bende hastane çıkışının koydum 1 tane daha ince bı tanede polar koydum canim
sudecirak1716 Hilal97_ ya bende öyle düşünüyorum ama diyorki işte puset olucak hemen arabaya bincen gerek yok