aannepandaa Papatya13371 🤣🤣 hapşururken kaçırmazsam eksiklik hissederim ,,🤣🤣🤣 artık çamaşırlarım banyoda. Hapşuruyom ay kaçtı diyom eşim gülmekten yerlerde 😅😆
Annecik_ Papatya13371 ilk gebeliğimin son zamanlarında çok yaşamıştım hatta doğum yaptıktan sonra da bir süre devam etti bu gebeliğim henüz erken ama yok şimdilik çok şükür
Busra34ybg Papatya13371 son aylara doğru normal diye biliyorum bu durumların çünkü bebek mesaneye baskı yaptığı için olabiliyormuş
AycanAycan19 Papatya13371 bnde de birkac gundur oluyorrr neden ki doktora sorcaktim bnde 22 sinde randevum var.
Ecmelbeyza AycanAycan19 bende de oldu ben de bebeğin suyu diye korktum sordum idrar o dedi kesin bir şekilde . Suyu değildir dimi dedim bir balon gibi düşün patlasa su sızsa gerisi gelmez mi sence dedi 🧐
BusrAlpay_34 Hahahahahaaaaa olmaz mı 🙈🙈 öksürürken hapşırırken kusarken gıdıyo valla 29 yaşındayım bu ilkleri hamilelikte yaşadım 😄😄