Ben bu ay 27 sinde hsg çekildim anestezili bugün etlik zübeyde acil de ultrasonla bakıldı 40*30 mm kistim olduğunu söylediler beta da negatif hsg den sonra kisti oluşan var mı niye böyle oldu ya moralim çok bozuldu adetime 5 gün var ne bu kist yardım edin 🥺🥺🥺