meryemmblog Merhaba arkadaşlar ben şuan 14+2 yim, bundan bir yıl önce mol gebelikten kürtaj olmuştum. Hani bebek hareketleri ilk gebelikte 20. Haftada falan hissedilir ya acaba benim o olduğum kürtaj 1 şuan 2. Gebelik olarak sayılır mı bilginiz varmı?
senakhrmn meryemmblog Tabiki ilk gebelik sayılır şuan. Ve henüz hissetmek için çok çok erken, ben 24.haftada hissetmiştim net şekilde.
Busra34ybg meryemmblog canım ilk gebelikte hareketleri anlayamadığımız için 2.De annenin tecrübesine dayalı olarak öyle söyleniyor yani :)
Seda-1 Armindia erken canım ben doktora sordum daha kuvvetsiz bebek karında çok büyüme olmadığı için hissedilmez ilk gebelikde dedi 😊 20 den sonra artık