Dgull canm benm oncelikle gecmis olsun ve hayrli olsun Rabbim saglikli sihhatli anali babali buyutmeyi nasip etsin insaallh. Beni tanirsin belki konusmustuk diyede hatırlıyorum. Bende 27+1 de dogum yaptim suyum gelmisti serklajdan sonra. Bebegim 2 haftadr kuvezde. Gerçekten cok ama cok zor bisey. Rabbm kmswye yasatmasin yasayanada bol sabir versin. Dualarimiz miniklerimizle. Insan yaşamadan içine girmeden bilmiyomus. Dualarim seninle ve herkesle. Sende bana dua et olurmu 🤲 Rabbim su mubarek uc aylar yuzu suyu hürmetine evlatlarimizi bize bağışlasin 🤲 Rabbm hickimseye icndede bize evlat acisi yasatmasin