Canım endişelenme 7. Haftada benimde oldu kalp atışını yeni duymuştum . Pıhtılı şekilde bya üzerimdeki pijama hep kan olmuştu . İğne ve progestan verdiler ertesi gün azaldı ama 2 hafta kahverengi akıntım oldu. 14. Haftadayım 3 gün önce yine oldu kanama alanım var yine . İçini ferah tut inşallah hiçbişey olmaz . Çok morali bozuluyo insanın ama inşallah sağlıkla al kucağına