YaseminBatrk 21 aylık oğlum var ilk aylarında kullanmıştık canım Wind olanı vardı bizde yaklaşık 4 ay kullandım ilk aylarımız bizim çok sıkıntılı geçmişti hiç bi şekilde susturamıyorduk oğlumu kucakta dizde sesi çıkmıyodu ama bırakınca kıyameti koparıyordu bende öyle olunca thvalete gidemiyordum yani 🙄 yemek temizlik hak getire en son eşimle bu çareyi bulduk aldık birazda olsa rahatlatmıştı bizi uykusunda bile erken uyanıyordu salıncağı otomatiğe alıyorduk yavaş yavaş sallanıyordu ve böylelikle uzun uyuyordu falan uyanıkkende koyuyordum dursun diye müzikli ve oyuncaklı olduğu için çok dikkatini çekiyordu ağlamıyordu ben sıkıntısını görmedim memnun kaldım tabi büyüdükçe bizimki ondanda sıkılmıştı sonra kaldırdık bir süre sonrada letgodan sattık peşinden hamile kalacağımı bilseydim gerçi satmazdım asla😂şimdi çok pahalı olmuş biz 650 felan almıştık 🤭🤭eğer kolik bebeğiniz varsa çok ağlıyorsa vs almanızda fayda var ama onun dışında sakin bebeklere bence çok gerekli olan birşey değil 🤷🏻♀️🌸