Benden sıvı gelmiyor diye panikleyeler olmuş🙊 sıvı gelmesi de gelmemesi de normal.. önemli olan göğüs ucu ile oynamamak sıkmamak ovalamamak çünkü bunlar vücutta oksitosin hormonunu uyarır bu da doğumu uyaran bir hormondur, kendi haline bırakın sonuçta süt kanalları gelişiyor yapısal farklılıklar oluyor, çeşitli hormonLar vücudumuzu eke geçiriyor.. erken haftalarda sıvı gelmedi acaba sütüm az mı olacak diye endişelenmeyin böyle bir mantık yok aynı şekilde erken geldi acaba birşey olur mu diye de endişelenmeyin tamamen fizyolojiktir tüm anneler bebeklerini inşallah sağlıcakla kucağına alır bol bol sütleri olur 🌸🌸🌸