Elisa23 Çevremde adetin son günü hamile kaldığı söyleniyor ne akdar doğru bilemiyorum? Bugün adetim bitti yıkacağım… Gebe kalabilirmiyim aceba
afrasil Elisa23 dün bi tanıdığım o şekilde kaldığını söyledi ben denemiştim zaten ama olmadı insallah sende ise yarar
058elf Elisa23 arkadaşım abdestlenmiş eşiyle birlikte olmuşlar o zaman hamile kalmış baya erken öğrenmişti. Yumurtlama günleri her insanda farklı olmuyo bazen adetten hemen sonra bazende adet günümüze yakın olabilir
mucizem09_ Elisa23 canim eltim adetten bigun once kaldi hatta bebisi 2 hafta geriden geliyordu hersey olabilir 😘😘
milla-s Elisa23 dün forumda başka bi arkadaş yazmıştı adetinin son gününde hamile kaldığını. Hepimizin bünyesi, adet döngüsü vs farklı. Olabilir yani neden olmasın.
Zeynepreyyan Bazı kişilerde erken yumurtlama olabiliyor. Bence bunlara stres yapma. Adet bitiminden adetin 25 gününe kadar hamile kalma ihtimaline karşı sık ilişki olsun yeterli
Aslgnzr Elisa23 düşük bi ihtimal ama ben bittikten 3gün sonra ilişki yaşadım hamile kaldım 😆 düşünmediğimiz halde şimdi 18günümüz var doğurganlık dönemi sayılmıyor ama imkansızda değil
Yunusemreninannesi Hangi gun hamile kalindigi cok anlasilmaz bnce benim bebegim adetimden bi gun once gidiyo ulturosoma gore yani ama ustune gormus olamam normal edet yasadim cunki bebegin gelisimi onde sacede yani hangi gun net sekilde hamile kalinmis anlasilmaz yani
Elisa23 Yunusemreninannesi yok ya malesef gebelik düşünüyorum adetim duzensiz çünkü kürtaj oldum oyuzden yumurtlama günümü bilmiyorum
Yunusemreninannesi Elisa23 benimde dusugum olmustu ama adetim duzenliydi duzensizken bilemiyo insan ama kendinizi belirli bi gune sartlamayin derim piskolojik olarak o zamanda olmuyo rahat birakin simdi iciniz temizlendiyse kalirsiniz Allahin izni ile