Sen1meleksin Kızlar catı muayenesine normal kontrol gibi gidiyoruz ayrı bi işlem falan yok demi? Bide ek ücret var mı? Odasında mı yapıyor bunu?
Tugbaslan3458 Sen1meleksin bende burda bekliyim doktorumun odasında çatal yok ordami yapcak acaba başka bir yerde mi 🤦🏻♀️
Duruaslan Sen1meleksin nst odasında ebe geliyor sancını kontrol ediyor ve alttan muayene ediyor ona göre doktora haber veriyor gece acilden giriş yaptım iki defa bakıldı açılma yok
Tugbaslan3458 Sen1meleksin evet benimkinde de perde var ama çatal yatagi yok sadece duz sedye var acaba catala yatar gibi mi yaticaz da orada mi bakicak belki böyle bisey yaşayan vardır
denizsevinc1 Benim gittigim hastanede ayri bir ucret yok çati muayenemi dogum hanede ebe yapti dokturum degil hic agri sizi olmadi 10 saniye surmustur en fazla
Tugbaslan3458 Sen1meleksin 33+4 haftalıgz şuan da 36. Haftada nst ye baglicak sancilarim baslarsa ozaman alttan muayene edicem dedi gün verilmedi
Beyzan Sen1meleksin normal ultasona gider gibi gidiliyor sadece uzanıyorsunuz ve Dr alttan muayene ediyor. Hepsi bu. Ekstra ücret vs yok çünkü yapılan bir işlem yok