Kızlar 15 haftalık hamileyim 3. Gebeliğim ilk kizimda tam 20 haftada hissettim ikinci sagliksizdi kürtaj oldum 2 gündür ara ara içimde tık diye bir şey oluyo erken gaz sancısı diye düşünüyorum ama gaz sancısı gibi değil özellikle gergin dururken dün eşimin yanında bı anda oldu hıhhh diye bı ses çıkardım noluyo dedi bu kadar bariz hissedilir mi yani daha küçük bu kadar kuvvetli olur mu bilemiyorum diğer kızımdan tecrübeliyim onun hareketleri gibi aynı siz ne düşünüyorsunuz ?