Emire-09 Kullanan arkadaşlar var mı? Memnun musunuz? Yenidoğan için uygun mudur? Doğuma az kaldı almayı düşünüyorum katlanması baya hoşuma gitti 😊
Denizcyc Görülsün diye yazıyorum. Ben de baston bebek arabası alıp ilk aylar için ayrı puset almayı düşünüyorum. Travel sistem bir zaman sonra kullanışlı olmuyor diyorlar. Tecrübeli anneleri bekleyeyim ben de burada. :)