Slm kızlar beni tanıyırsunuzdur baya aktifim burda günde 5 post açıyorum nihayet bu sabah nişanım geldi hata baya bir geldi ve sancı dan geberiyorum neyse işimi yaptım dulumu aldım 6 saat sancı çektim ve duştan sonra sancım durdu buarada hastaneye gitik eşyalarla felan ben doğar dedim ama ebe baktı açıklık sıfır buarada ilk defa Altan muayene oldum moralim çok bozuldu yarın gel dediler doktorun doğum şekline karar versin dedi ama sancım tekrar başladı üstelik çok kötü bir sancı lütfen dua edin çok korkuyorum ne yapacağımı bilmiyorum. Ha bu arada dün açtığım postane bakabilirsiniz merdiven inip çıktım tarçın suyu içtim belkide ondan dolayı sancı artı bilmiyorum.