Kızlar bu benim ilk gebeliğim nasil olur ne olur surec nasil ilerler bilmiyorum ve yatıp kalkıp düşünüyorum ve tabi korkuyorum da Rabbım bi şekilde bu süreci ilerletcek ve herkesin hayırlısını diliyorum kendime ve tüm doğum yapicak anne adaylarına ❤🥰
Simdi benim sorum şu hastanenin muhasebesine doğum ve doğum oncesi ve doğum sonrası neler sormaliyiz ben gecen hafta sordum ama bebeğimi gördükten sonra aklim uçup gidiyor sadece öğrendiğim doğum fiyatları başka bisey aklıma gelmedi ve soramadım tabi hastaneden ciktik bi dünya soru geldi
ziyaretçi kabul ediliyomu
Oda süslemesi ufakta caplida olsa varmi (kapi süsü taki yastigi bebeğin yatağına tül takma ve resim çekmek amaçlı sadece )
Bebek kuvezde kaldimi para alıyorlarmi
Ve daha neler sorabilirim sizler neler sordunuz beni bu konuda bilgilendirirmisiniz (özel hastanede olucak bu arada )