Kızlar evimizi daha doğrusu apartmanı çok değişik hamam böceği tarzı ama ne olduğunu bir türlü çözemediğimiz böcekler basmıştı taşınan bir daire fertleri yüzünden artık nerden getirdilerse. Yazın apartmanı komple ilaçladılar, her daireye de ilaç verdiler. Bir süre kullandık bitmedi böcekler, sonra raid tablet aldım koydum her köşeye, tek tük görüyordum. Ama bunlar herhalde yavruladı yine nereye baksam bu sefer yavru böcek ya, ekmek yiyemiyorum evde içinde vardır diye. Ya sen böceksin çamaşır makinasının deterjan gözünün altına ne ara yuva yaptın da yavruların çıktı. Bebeğimin yatağına girecekler diye ödüm kopuyor🤮 çok mutsuzum. Etkili bir ilaç var mı bildiğiniz.