Meless valla ben her şeyi denedim ama çok zorladı beni 6. Haftadan beri çekiyorum şuan 11+3 hala devam ediyor ben balkonda kalmaya çalışıyorum genelde sürekli hava almaya çalışıyorum tuzlu ayva çok iyi geldi kolonya kokladım bir de her şeyi yedim ama ayvadan başka hiç bir şey kesmedi sanki 🙄prilam kullanıyorum ama o bile fayda etmiyor her Allah’ın günü aynı şeyleri yaşamak çok zor gerçekten anlıyorum sizi 😔inşallah bu dertten bi an önce tüm hamişler kurtulur 🤲🙏