Neslihan1903 o bende de var maalesef 5 yıl önce burun ameliyatı olmuştum kıkırdak eğriliği ve etlerm vardı onlar alınmıştı ilk 2 sene çok rahattım sonra aynı şikayetlerim tekrarlı üst üste iki hamileliğinde etkisi oldu şişmeden dolayı burun bantı aldım onu takıyorum gece yatarken ve öylelikle rahat nefes alabiliyorum yoksa aşırı derecede tıkanıyordum böyle rahat edebildim dene tavsiye ederim cnm