Su fazlalığı biraz kilo ile de bağlantılı diye biliyorum ben. Gebelik şekeriniz çıkmayabilir ama su fazlalığı olmuştur mesela, bence kilo kontrolünüze dikkat edin. Hani her fazla kilo alımında şeker çıkacak diye bir şey yok, başka bir durum çıkar. Dikkat ederseniz hiçbir şey olmaz inşallah, sağlıkla alın kucağınıza.