zynep24 Ben yaptım 😥 ilk hamileliğimdi ve tamamen stres yüzünden oldu. İnanın sağlık ve huzur çok önemli. Sonrasında eşim de ben de çok ağladık. Sabah görevden gelip bütün gece tutmuş kendini , niye benim hayatım hep zorluklarla geçiyor diyip ağlamıştı, kimsem yok benim diyip, ben ağladım eşim ağladı, günler sürdü. Sonra tamam artık düşünmeyeceğiz dedim, onu teselli etmek için. Ama benim içim kopuyordu. Çocuğumuz olmazsa çok beklemeyeceğiz en geç geçtiğimiz Eylül ayı için Türkiye’ye gidip direkt tüp bebek tedavisi için görüşürüz diye bir karar aldım. Ben karakter olarak ağlarım sızlarım çok harap ederim ama beynim bir yandan da ne yapabilirim, çözüm bulmam lazım diye kendi kendini rahatlatma mı desem, alttan alta çare bulur kendince, belirsizlik sevmem çünkü. Bu kararı alınca eşimle paylaştım, tamam dedi, sonra daha iyi hissettim kendimi, Allah’ıma şükürler olsun, düşük yaparken regl ile birlikte olmuştu, bir daha regl olmadan tekrar hamile oldum. Gerçekten kafamızı boşaltıp kendimizi pozitif düşüncelerle teselli edince her şey kendiliğinden ve tabi Allah’ın izniyle düzeliyor. Şimdi doğumu bekliyorum bir kaç gün içinde hayırlısıyla inşallah 🤲🏻🧿🤲🏻🧿 Siz de pozitif olmaya çalışın, sizi strese sokan kişilerle mümkün olduğunca az iletişim kurun, kendi kendinizle iyi vakit geçirecek bir şeyler yapın. Sevdiğiniz bir filmi izleyin, ev kalabalık olmuyor mu, gidin uzanın, güzel hayaller kurun. Allah ferahlık versin içinize inşallah 🤲🏻🧿♥️🌷