Selam kızlar doğum hikayem hepinize cesaret ve Ümit vermesi dileğiyle🥳🥳🥳 ben cuma gecesi saat 3.5 geçe evladımı kucağıma aldım rabbim hepinize öncelikle hayırlı doğumlar nasip etsin doktorum cuma sabahı gel yatışını verelim suni sancı ile destekleyelim doğumun olsun demişti ama bende hiçbir sancı vs bi belirti olmadığı için pazartesini bekleyelim dedik sonra içimdeki kurt gece yinede bi acilden girip son duruma bakalım dedik gittik hiç tanımadığım ama mükemmel bi doktor nöbetteydi bana 2.5 3 e yakın bi açıklığın var istersen yatışını yapayım istersen git iki günde bir gel 41. Haftaya kadar bekleyelim dedi. Ama ben sabırsız yatışını yapalım diyince daha fazla dayanamadım ve eve geldik duş aldım eşyalarımı alıp kardesim ve arkadaşımı alıp tekrar hastaneye gittik. Gece saat 1 de yatışım oldu ebe geldi beni giydirdi doğumhaneue kontörole gittik Allah razı olsun çok tatlı bi ebe denk geldi açıklığıma baktı çok güzel dedi çok rahat doguracaksın sen dedi nst ye bağladı sonra odana geç bol bol pilates topuna çık dedi bende tabi zerre sancı yok geldim kakara kikiri yapıyoruz odada ama ben bi yandan hep topta zıpladım sonra 2. Kez yine ebe geldi hadi dedi bide doktor hanım bakacak tekrar gittim 4 cm olmuş hemen suni vermeyelim bi kaç saat senin sancılarını bekleyelim acelemiz yok dedi sonra ben yine odama geldim ama yine sancım yok topa oturdum saat 2.15 de filan tekrar geldi ebe gel bakalım ne alemdesin dedi çatala yattım AA dedi 6 cm olmuş beni daha bırakmadı sonra suyumu patlattı hafif agrılar hissediyorum ama yine yeterli değil elini sokup bebeği kanala yerleştiriyorum dedi hissediyomusun dedi bende yine tık yok🙈 tekrar muayene etti 7 cm oldu dedi çok hızlı gidiyor dedi hafif hafif sancım oluştu tekrar baktı 8.5 cm ve doktoru aradı hocam bu hasta doğuma hazır dedi bi amda ebeler toplandı hazırlık yapıldı falan doktor geldi 10 cm tam açıklık hadi bakalım sancın geldikçe ıkın Dedi bu esnada çok sancım olmadığı için biraz zorlandım ama saat tam 3.5 gece doğumum gerçekleşti kesi atılmadı ama kafasını çıkarırıken çok hafif yırtık oluştu dedi onu dikti vs derlen ben odama geldim kız kardeşim ve arkadaşım şok nasıl oldu böyle diye 😀😀 yani velhasıl rabbim o anı kendi belirliyor sakım stres yapmayın mübarek gecede çok rahat bi doğumum oldu rabbim herkese nasip etsin bu duyguyu suan bebisşim yanımda uyuyor bende sizlere ışık olsun Ümit olsun birazda moral olsun diye hikayemi yazmak istedim 😍