Merhaba polikistik over hastasıyım doktorum adet olmam için duphaston verdi adet olup femeraya basla dedı 3.günü ama 10 gün geçti hala adet olmadım dun peceyeye az kan geldi oldum sandım ama daha gelmedi bugun de kahverengi acık kahve leke geliyor idrar testi yaptım negatif çıktı ama hamile olabilir miyim