Cicek33 canım bildiğim kadarıyla normal doğum da yapsam o ödem oluyor. Ben de olmuştu lohusalık dönemim bitene kadar sütüm olsun diye çok fazla yememe ragmen 6 7 kilo vermiştim ve ödemeler girmişti. Şu an daha çok yenisin muhtemelen hareketlerin yavaş. Biraz zaman geçsin gececektir.