[silindi] belki inanmayacaksınız ama benim de Tüm tıbbı yöntemleri denememe rağmen (krem, ilaç, kryoterapi, lazerle yaktırma) )senelerdir geçmeyen taban altı siğilim vardı en inatçı olan üstüne bastığım için derine iniyordu ve okuttum birkaç hafta içinde kayboldu bir daha da tekrarlamadı