Sultanbulgi Merhaba güzel annelerim anne adaylarım 🤗 ben 8 haftalık hamileyim boğazımda gırtlağımda tam tarif edemiyorum bi asitlenme hissediyorum özellikle aç karnına olduğumda sebebini bilen yada yaşayan varmı neden olur sizce 🤔
Berfin2121 Sultanbulgi ben de 8 haftadan şimdiye kadar kustugunda çok fazla asitlenme oluyor tarif etiginiz gibide hergün o asit var ve bişey yiyemiyorum çok igrenç bi durum
gunsa1 Sultanbulgi aynısı bende de oluyor. Hamile kalmadan uzun bi süre önce reflüm vardı. Reflü olabilir. Şurubum ve ilaçlarım vardı kullanamıyorum. Boğazım sürekli yanıyor. Baharat ve acıdan uzak durmaya çalışıyorum. Gazlı içeçek çok etkiliyor bunlara dikkat edebilirsin.doktoruna danışmakta fayda var. Geçmiş olsun 🌸
Sultanbulgi Berfin2121 yiyememe problemim yok çok şükür sabah açlıkta bulantım ve dediğim asit oluyor bende de Allah şifa versin inşallah size de 🤗
ayselsuyumm Adetim 14 gün geçti 4 tane test yaptım hesi pozitif cıktı eceba hamilemiyim 2 gebelim ilk düsük oldu yardım edermisin kızlar gebelik varmı sence hic berltimde yok