biokadin Merhaba hanımlar elenatal 1 kullanalar varmı .? Gebe kalmak için bu ürünle yada gebe kalan .? Ben folik asit kullanıyorum bu ay bebeğim olur tutar dedim ama olmadı regl oldum . Sizler ne kullanıyorsunuz.? Bu ilacıda nette gördüm
Mutlumklnc biokadin ben kullanıyorum hamile kalmadan 6 ay önce başladım 35 haftalık oldum doğuma kadar devam dedi doktorum
Seher112 biokadin bwn hamile kalmadan önce de kullandım hamileliğimin 12. Haftasına kadarda kullandım
Nurunannesiii12 biokadin doktor verdi 3 ay önceden kullandım 4 cü aydayım 1 aylık hamileyim. Folik asit ve multivitamin direk hamile kalmaya yönelik bir multivitamin verdi doktorum.aynisinu eczacı da söylemişti.gauet memnunum. Netten kafama göre almadım.doktor tavsiyesi 🌸 Orada her bilgi doğru değil çünkü
Ortmenanne16 biokadin evet hamileyim 36 haftalık gebeliğin 6. Haftasından beri kullanıyorum doktorum doğuma kadar devam dedi
pozmen Bende elenatal1 kullanıyorum 4,5 haftalıktan beri doktorum doğuma kadar devam edeceğiz dedi. Eczaneye sorduğumda piyasanın en iyisi olduğunu söyledi. İçinde sadece folik asit yok büyün vitaminlerde var.
Hayalizlerim pozmen bende elenetal kullanıyodum ama onun içinde omega 3 yani balık yağı yok o yüzden onu bıraktım başka vitamine geçtimde o yüzden sordum
Mutlumklnc biokadin evet bu markayı kullandım bende faydası çok oldu normalde değerlerim genelde düşüktür Demir kan filan elenetal sayesinde düzene girdi doğuma kadar da devam edip doğumdan sonra 2 ye geçeceğim
Yelizseker Doktora gittigimde 5haftalik hamileydim daha oncesinde folikasit hic kullanmamistim, 5.haftada basladim suan 12.haftayim devam ediyorum
biokadin Mutlumklnc peki birşey sorudan araştırdım da elenatal ürünü bir kaç ürün var bayere ait onlar ise biz domuz jeletani kullanıyoruz diyorlar doğru mu yada biliyor muydunuz
Aslhn8992 biokadin hamilelik öncesi folactive kullanıyordum hamilelikten sonra elenatal kullanmaya başladım( doktor değişikliği yaptım ikisini de doktor önerisi ile aldım). Elenatal ın daha iyi olduğunu düşünüyorum çünkü multivitamin. Domuz jelatini konusunu ilk kez duyuyorum.
Mutlumklnc biokadin sonuçta Türkiye müslüman bir ülke bu ilaçta sağlık bakanlığı onaylı sizce böyle bir şeyde bakanlıktan onay çıkarmı ben zannetmiyorum ya öyle olduğunu