Merhaba kızlar 🌷Nisan da doğumum var Allah nasip ederse 😇Kızım olucak ❤️Kanatlı tulum seti ve tavşan tulum alıcam isim yazılı 🙃İnstagram da "ruyabebekevi"diye bir site var kanatlı tulumlarına bayıldım ondan almak istiyorum ama siteye pek güvenemedim,az durum paylaşıyor ve beğeni etkinliklerine katılıyor 😔Neyapsam bilemedim
siz duydunuz mu bu siteyi veya alışveriş yaptınız mı ?
yada farklı biryerden alabileceğim yer var mı ?