bilgs15 Kızlar az önce telefonuma mesaj geldi , pozitif vaka ile temasınız mevcut kendinizi 7 gün izole edin diye , ailemde kimsede yoktu , nereden geldi nasıl geldi bu mesaj , nasıl tespit edildi temaslı oluşum lütfen bilgilendirir misiniz ?
Elbet-birgun-kavusacagiz bilgs15 hes kodu ile tesbit ediliyo akraba olmasina gerek yok her hangi bir yere gittiyseniz orda cikan vakadan bile temasli sayiliyosunuz
sumeyyeesanli bilgs15 Mesajın kesin sizin adınıza geldiğine emin misiniz? Benim kayınvalideme de gelmişti mesaj ama yanlışlıkla gönderilmiş. Çok saçma ama gerçek.
enfla bilgs15 il saglık mudurlugunu arayın oradan ogrenırsnz bırde hayat eve sıgar uygulamasını tele ındırın orda kımden dolayı temaslı oldugunuz yazıyor bırı ya adınızı verdı yada yanlıs numara verdı telefonunuza mesaj geldı
bilgs15 Elbet-birgun-kavusacagiz trenle yolculuk yapmıştım bir de şehir hastanesinde randevum vardı oraya gitmiştim
Canbayseyda bilgs15 beş uygulamasından net olarak görebilirsin gittiğin hastanede belki doktor ya da hemşire korona olduysa ordan temaslı olabilirsin belki ama inşallah değildir
bilgs15 sumeyyeesanli evet , adım soyadım doğru şekilde ama bilemiyorum izole etmeli miyim kendimi 27 haftalık hamileyim
bilgs15 Beyzan evet benim adım yazıyor durumunuz : riskli yazıyor , bulaş olan kişinin sansürlenmiş adı soyadı ve TC bir kısmı da görünüyor
feyzos Şehir hastanesinde muayene olduğunuz doktor hemşire falan korona olmuş olabilir mi.. belki onların hastaları direk temaslı saylmıştır konuyla alakalı hiçbir fikrim yok ama gittiğiniz yerlerden tahmin yürütüyorum
Madinanin-Annesi bilgs15 1 2 hafta et ama atesin olursa hemen doktorunu ara Allah korusun insAllah sana bulasmamisdir
sumeyyeesanli bilgs15 Eğer adınız soyadınız doğruysa sizin için yollanmış TIR. Bence hiç riske atmayın, izole olun
Muyako yaptığınız tren yolculuğunda kaynaklı olabilir. Yolculukta herkesin hes kodu kayıtlı oluyor ya o yolculardan biri pozitif çıktıysa onunla temas etmis her yolcuya hes üzerinden temaslı giriliyor. Sizde kendinizi en az 7 gün izole edin muhakkak. Inşallah birşey yoktur ama her ihtimali düşünmek gerek. Ne kadar oldu tern yolculuğu veya hastane muayeneniz
bilgs15 Muyako perşembe günü hastaneye gitmiştim cuma günü de trenle yolculuk etmiştim , herhangi bir belirtim yok ama ya bulaştıysa diye de korku oluştu panik oldum , 1 hafta kendimi izole etmem için mesaj geldi sağlık bakanlığından ama bilemiyorum çevreme söylemeli miyim gelmesin kimse , az önce annemlere söyledim ama pek önemsemediler hatta kaile bile almadılar test yapıldı da sanki pozitif mi çıktı bulaşmamıştır bir şey olmaz diyorlar 🤦🏻♀️
Muyako bilgs15 hastanelerden temaslı diye bildirim gelmiyor. Ben hastanede çalışıyorum. Benim bildiğim öyle birsey yok. Bence tren yolculuğudur.kimse önemsemese bile siz önemseyin. Inşallah birşey yoktur sizde. Ama her türlü önlemi almak da fayda var. Sonra Allah göstermesin olursa birsey insan vicdan yapıyor. Geçmiş olsun birşey yoktur sizde insallah zaten korunmuşsunuzdur muhakak. gönlünüzü ferah tutun.
bircivcivannesi bilgs15 bir haftalık bir süreç zaten kısa bir süreç bence bir hafta görüşmeden yaşayabilir herkes, kendiniz sakin kalın sevdiklerinizi de kendinizden uzak tutun bence bu bir tedbir sonuçta.